zaterdag 6 juni 2009

Hoe gaat het?

Hallo lieve mensen,

Hoe gaat het nu met jullie? Ik mis de fijne sfeer en het lekkere eten en de yoga! En ik ben blij dat ik elke dag uitkijk naar het 'gazen'. Ik had nooit verwacht dat ik nu 3,5 minuut in de zon kan staren, echt geweldig. Ik voel ook lichamelijke sensaties tijdens het gazen, hebben jullie dat ook?
Ik ben erg gelukkig met het feit dat ik op 10 hoog woon in een schitterende omgeving in Amsterdam, ik heb een hoek-appartement en daarvan uit kan ik zowel 's-ochtends de zon goed zien opkomen en 's-avonds de zon zien ondergaan! Kunnen jullie ook vanuit huis 'gazen' of moeten jullie op pad?

Groetjes!
Rinus.

1 opmerking:

  1. Hoi Myo-on,

    Ik kan ook vanuit mijn appartement de zon zien opkomen. Heerlijk. Ik ben nu op dag 66 en ben met 20 minuten begonnen. Wist niet dat ik met 10 seconden moest beginnen. Maar ik heb HRM gesproken en hij zij dat het geen probleem is voor mijn ogen. Gewoon doorgaan vanaf 20 minuten met 10 seconden per keer. Ik heb trouwens een Nederlandse website gevonden waar ik het boek The earth is flat heb besteld. Bij www.boek.net kan het boek besteld worden. Duurt wel 3 tot 5 weken voor het in huis is. Ik wacht dus nog op het boek. Het boek kost 20,95 in euro's dus ook nog goedkoop en gratis verzendkosten. Wat wil je nog meer.

    Nou heb ik genoeg gepraat. Het was leuk om een bericht achter te laten. Ik staar lekker door. Heerlijk.

    Groetjes van Daphne

    BeantwoordenVerwijderen